«Η Κρήτη… πάει Βόλο!»: Ο ΟΦΗ ανακοίνωσε sold-out για τον τελικό με τον ΠΑΟΚ
αγαπημένα σου στη Google
Ο ΟΦΗ ανακοίνωσε ότι τα εισιτήρια που έλαβε για τον τελικό Κυπέλλου με τον ΠΑΟΚ στον Βόλο εξαντλήθηκαν.
Μέσω μιας ανάρτησής στα social media, η Κρητική ΠΑΕ γνωστοποίησε ότι πωλήθηκαν και τα 8.000 εισιτήρια που τέθηκαν στη διάθεση των φιλάθλων του Ομίλου για το μεγάλο παιχνίδι κόντρα στον ΠΑΟΚ, το οποίο θα διεξαχθεί στις 25 Απριλίου στο Πανθεσσαλικό Στάδιο.
Η ανακοίνωση του ΟΦΗ:
«Η Κρήτη... πάει Βόλο!
Ο κόσμος του ΟΦΗ έδωσε τη δική του απάντηση! Sold out τα εισιτήρια της ομάδας μας στον Τελικό Κυπέλλου Ελλάδας Betsson!
Ραντεβού στις 25 Απριλίου, στο Πανθεσσαλικό στάδιο, για τη μεγάλη, ιστορική "μάχη".
Οι 8000 Κρητικοί που θα είναι στον Βόλο, αλλά και όσοι δεν κατάφεραν να εξασφαλίσουν εισιτήριο, ενώνουμε τις δυνάμεις μας με την ομάδα και όλοι μαζί πάμε να ζήσουμε το όνειρο!
Πάμε να γράψουμε ιστορία!»
-
25 Ιουνιου 2026, 15:12Πυρκαγιά στον αύλειο χώρο εργοστασίου στον Άγιο Ιωάννη Χωστό-Μεγάλη κινητοποίηση της Πυροσβεστικής-Μήνυμα από 112-Σηκώθηκε ελικόπτερο (Φωτο και Βίντεο) -
26 Ιουνιου 2026, 09:30Τα παραλειπόμενα της συνάντησης Πολάκη με το Μητροπολίτη Χανίων: Στριμωγμένη η Μητρόπολη-Συνεχίζεται ο έλεγχος στα οικονομικά της -
26 Ιουνιου 2026, 07:00Ηράκλειο: Στάχτη και αποκαϊδια - Σοκάρουν οι φωτογραφίες από τα σπίτια που υπέστησαν ζημιες από τη φωτιά (Φωτο) -
26 Ιουνιου 2026, 11:30Βολές στο κέντρο... της Παρασκευής! -
26 Ιουνιου 2026, 18:39Πέθανε στις ΗΠΑ 7χρονο παιδί που ζύγιζε... 115 κιλά, για ανθρωποκτονία κατηγορούνται οι γονείς του -
25 Ιουνιου 2026, 19:39Αριστούχοι των Πανελλαδικών μιλούν στο newshub.gr: Οι στόχοι, οι προσδοκίες και τα όνειρά τους
