Μια «μπέμπα» γεμάτη... πολυτέλεια
Στο αστικό περιβάλλον ένιωθα ότι το πολυτελές αυτοκίνητο «αδημονεί» να βρεθεί στον αυτοκινητόδρομο.
Μόλις οι μεγάλες ρόδες του με τις πανέμορφες ζάντες πάτησαν στην εθνική οδό, «μεταμορφώθηκε» σε εξαιρετικά προετοιμασμένο δρομέα μεγάλων αποστάσεων. Τα 7,1’’ για να πιάσει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα δεν είναι η μοναδική χαρά που ένιωσα. Γρήγορα ήρθαν και τα πολλά χλμ. στη ταχύτητα του premium αυτοκινήτου. Η τελική των 240 χλμ./ώρα με παροτρύνει να το δοκιμάσω και στην Ιταλία όπου δεν υπάρχει όριο ταχύτητας, για να ουρλιάζουν τα μοτέρ της Ferrari.
Ο λόγος για την BMW 320d mild hybrid 48V Sedan Luxury Line, που οδήγησα και απόλαυσα. Μια πρόταση που απευθύνεται σε όσους ανησυχούν για τους περιορισμούς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, μετρούν την κατανάλωση και θέλουν να απολαμβάνουν την οδηγοκεντρική προσέγγιση της φημισμένης πολυτελούς φίρμας, ακόμη και στο τελευταίο χωριό της Ευρώπης.
Δεν θα ξεχάσω την ευχάριστη μελωδία που άκουσα στο ρελαντί, επιβεβαιώνοντας την ικανότητα της BMW να εξελίσσει τους πετρελαιοκινητήρες της, ακόμη και τώρα που θεριεύει η ηλεκτροκίνηση.
Το πάτημα του γκαζιού συνοδεύεται από μια εκρηκτική παροχή ισχύος. Οσο για τον θόρυβο στο σαλόνι, είναι σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα. Το κοντέρ «κολλημένο» σε υψηλή ταχύτητα. Το «σπορ sedan» της BMW, με τις καθαρές γραμμές και τις σφριγηλές επιφάνειες, αξιοποιεί τη βελτιστοποιημένη αεροδυναμική (Cd μόλις 0,23), τον ενεργό έλεγχο της γρίλιας του αεραγωγού, τα Air Curtains και το σχεδόν πλήρως στεγανοποιημένο κάτω τμήμα αμαξώματος, για να σταθεί στον δρόμο και να κινηθεί με εξαιρετικό τρόπο.
Η οδηγική εμπειρία συμπληρώθηκε και από το οικονομικό όφελος στην κατανάλωση. Με 7 λίτρα/100 χλμ. απόλαυσα το ασφαλές αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε για μεγάλα ταξίδια.
Ο συνδυασμός του εξελιγμένου ντιζελοκινητήρα 2.0, με την ήπια υβριδική τεχνολογία 48V και το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, ταιριάζει γάντι στον χαρακτήρα της BMW Σειράς 3.
Η ήπια υβριδική τεχνολογία υποστηρίζει και μειώνει το φορτίο του ντιζελοκινητήρα. Αποτελείται από μία μίζα-γεννήτρια και μπαταρία 48 Volt. Ανακτά την ενέργεια από την πέδηση και συμβάλλει με 11 ίππους στην εκκίνηση και την επιτάχυνση. Η συνδυασμένη απόδοση είναι 190+11 ίπποι. Με τόσα καλούδια δεν μπορεί να είναι φθηνή. Αν διαθέτετε 45.350 ευρώ και σας αρέσουν τα ταξίδια, να την αποκτήσετε.
real.gr
-
30 Απριλιου 2024, 15:46Ηράκλειο: "Γκανγκστερική" επίθεση στην ενδοχώρα - Αυτοκίνητο γαζώθηκε από σφαίρες
-
30 Απριλιου 2024, 07:12Ταρακούνησε ο Εγκέλαδος με 3,7 Ρίχτερ βόρεια και νοτιοδυτικά της Κρήτης
-
30 Απριλιου 2024, 08:10Στους λογαριασμούς των αγροτών οι πρώτες συνδεδεμένες-Ολοκληρώνονται σήμερα οι πληρωμές 780 εκ. ευρώ
-
30 Απριλιου 2024, 11:55Το ΓΕΩΤΕΕ Παράρτημα Κρήτης για το νομοσχέδιο που αφορά στις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής στη διαχείριση υδάτων
-
30 Απριλιου 2024, 21:36Τσιφούτ Καστέλι: Ερευνες για τη δολοφονική επίθεση σε βάρος ενός 23χρονου
-
30 Απριλιου 2024, 14:18Κρήτη: Σοβαρό εργατικό ατύχημα - Καυστικό υγρό στα μάτια ενός υπαλλήλου