Θα υπάρξει 9η γενιά Golf και θα είναι ηλεκτρική

Το σενάριο που ξεκίνησε να παίζει ήδη από τα τέλη του περασμένου χρόνου, ήθελε την επόμενη γενιά του VW Golf, όποτε κι αν αυτή παρουσιαστεί, να επιστρέφει ως ηλεκτρική. Η αλήθεια είναι πως το όνομα Golf αποτελεί ίσως το μεγαλύτερο κεφάλαιο για τη γερμανική εταιρεία και η εγκατάλειψή του για χάρη της μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση είναι κάτι που η VW λογικά θα ήθελε να αποφύγει.
Όλα πλέον, συγκλίνουν προς το γεγονός ότι το όνομα Golf θα συνεχίσει να υπάρχει στη γκάμα της VW, καθώς η υπάρχουσα 8η γενιά του, θα αντικατασταθεί από ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, το οποίο μάλιστα λέγεται πως θα είναι το πρώτο μοντέλο της VW που θα κάνει χρήση του νέου πατώματος SSP.
Πρόκειται για μια νέα εξέλιξη, καθώς αρχικά οι πληροφορίες ήθελαν μια ενδεχόμενη ηλεκτρική έκδοση του επόμενου Golf να βασίζεται σε μια εξελιγμένη εκδοχή του πατώματος MEB, όμως αυτό είναι κάτι που φαίνεται πως αλλάζει. Θυμίζουμε πως η έλευση της πλατφόρμας SSP γίνεται καθυστερημένα σε σχέση με το αρχικό χρονοδιάγραμμα, εξαιτίας προβλημάτων στο λογισμικό, ενώ αναμένεται να χρησιμοποιηθεί αρχικά σε πιο premium μοντέλα με τα σήματα των Audi και Porsche.
Στη θέση του ID.3
Ένα ακόμη νέο στοιχείο που έρχεται να προστεθεί στα όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής, είναι πως η επόμενη, 9η γενιά του Golf, πιθανότατα θα πάρει τη θέση του ID.3 στη γκάμα της VW. Το τελευταίο, ήρθε το 2020 να πάρει τη θέση της ηλεκτρικής έκδοσης του Golf που βρισκόταν μέχρι εκείνη τη στιγμή στην παραγωγή.
Σχετικά με το νέο πάτωμα SSP που προορίζεται για αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, αυτό θα διαθέτει αρχιτεκτονική 800V και σε συνδυασμό με τις νέες μπαταρίες σχεδιασμένες από την VW, θα δίνει τη δυνατότητα φόρτισης από το 10-80% σε μόλις 12 λεπτά. Επίσης, το νέο πάτωμα σχεδιάστηκε έχοντας λάβει υπόψη τη λειτουργία της αυτόνομης οδήγησης.
Εκείνο όμως που έχει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τους υποψήφιους αγοραστές, είναι πως η αρχιτεκτονική του οχήματος σχεδιάζεται με γνώμονα το κόστος, πράγμα που σημαίνει ότι η VW αναμένει η τιμή του αμιγώς ηλεκτρικού Golf να βρίσκεται πιο κοντά στα επίπεδα της 8ης γενιάς, παρά σε εκείνα του ηλεκτρικού ID.3.
Τα καλά νέα όμως δεν σταματούν εδώ. Το αφεντικό της VW, Thomas Schafer, έκανε κάποιες δηλώσεις που είναι βέβαιο πως θα ιντριγκάρουν τους λάτρεις των επιδόσεων. Σύμφωνα λοιπόν με τα όσα είπε ο Schafer, η τρέχουσα ονομασία GTX των κορυφαίων εκδόσεων των ηλεκτρικών της μοντέλων, είναι ένα μήνυμα ότι η VW βρίσκεται στο δρόμο προς ένα αμιγώς ηλεκτρικό μέλλον, που όμως θα περιλαμβάνει εκδόσεις με τα λογότυπα GTI και R.
Αυτό σημαίνει ότι το logo GTX θα καταργηθεί σταδιακά, καθώς τα σήματα GTI και R θα μεταβούν στον χώρο των ηλεκτρικών μοντέλων. Μια καλή γεύση πήραμε ήδη από την παρουσίαση του concept ID.GTI στο Μόναχο πριν λίγες μέρες. Όπως και με το Golf εσωτερικής καύσης, το logo GTI είναι πιθανό να προορίζεται για τα οχήματα με κίνηση στους δύο τροχούς, ενώ το R για τα τετρακίνητα μοντέλα. Σε κάθε περίπτωση, ένα ηλεκτρικό Golf δεν θα πρέπει να αναμένεται νωρίτερα από το 2028.
topgear.gr
-
30 Σεπτεμβριου 2023, 22:20Οροπέδιο Λασιθίου: Γιατί έχουν ανέβει οι τόνοι προεκλογικά-Οι συκοφαντίες και οι μηνύσεις
-
30 Σεπτεμβριου 2023, 16:06Ηράκλειο: Συλλήψεις μετά την εκκένωση του Ευαγγελισμού και τα επεισόδια στο κέντρο- Το χρονικό της έντασης
-
30 Σεπτεμβριου 2023, 11:07Ηράκλειο: Τι γινόταν στον Ευαγγελισμό - Φωτογραφίες και βίντεο από το κτίριο που ήταν υπο κατάληψη
-
30 Σεπτεμβριου 2023, 11:29Δ. Μινώα Πεδιάδας: Θλίψη για το χαμό του Βασίλη Μαραγκάκη
-
30 Σεπτεμβριου 2023, 13:08Ανοίγει ο δρόμος για την αποκατάσταση του Φρουρίου Ιτζεδίν- Η ΕΤΑΔ παραχωρεί τη χρήση του στο Δήμο Χανίων
-
30 Σεπτεμβριου 2023, 19:40Πτολεμαϊδα: Viral το επικό προεκλογικό σποτ από υποψήφιο δημοτικό σύμβουλο