Ελλάδα

Προσθέστε το Newshub στα
αγαπημένα σου στη Google
Αύξηση κατώτατου μισθού – Σήμερα στο Υπουργικό συμβούλιο η ανακοίνωση από τον πρωθυπουργό
αγαπημένα σου στη Google
Από την 1η Απριλίου, θα εφαρμοστεί η νέα αύξηση του κατώτατου μισθού. Το ύψος της αναμένεται να ανακοινωθεί από τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, σήμερα στο Υπουργικό Συμβούλιο.
Η νέα αύξηση εντάσσεται στον κυβερνητικό στόχο για ενίσχυση του διαθέσιμου εισοδήματος των μισθωτών και της αγοραστικής τους δύναμης.
Ο κατώτατος μισθός:
- Ανέρχεται σήμερα στα 830 ευρώ, έναντι 650 που ήταν το 2019.
- Πρόκειται για μία αύξηση της τάξης του 27,7%.
- Στόχος είναι να φτάσει τα 950 ευρώ έως το 2027.
Η νέα αύξηση επηρεάζει:
- Πάνω από 575.000 εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα.
- Δημοσίους υπαλλήλους (τους συμπαρασύρει για πρώτη φορά).
- Όσους λαμβάνουν επιδόματα (γάμου, μητρότητας, ανεργίας).
Έμμεσα τον μέσο μισθό.
Είναι η πρώτη φορά που η προστασία του κατώτατου μισθού επεκτείνεται και στο δημόσιο.
Από το 2028, η προσαρμογή θα γίνεται αυτόματα με μαθηματικό τύπο, βάσει πληθωρισμού και παραγωγικότητας, χωρίς να υπάρχει δυνατότητα μείωσης.
Κάντε μας follow:
-
07 Οκτωβριου 2026, 09:30Έντονη διαμαρτυρία από το Δήμο Χερσονήσου για το κυκλοφοριακό χάος στον ΒΟΑΚ στο τμήμα Καστερός-Γούρνες -
08 Οκτωβριου 2026, 15:35Ηράκλειο: Δυναμική απάντηση μέσω της Δικαιοσύνης για τους κατοίκους, μετά τις δηλώσεις Πλεύρη για τη Δομή -
07 Οκτωβριου 2026, 10:30Βολές στο κέντρο... της Τετάρτης! -
07 Οκτωβριου 2026, 08:10Γιάννης Μπασιάς: Γιατί η ενεργειακή ανελαστικότητα είναι το εμπόδιο στη πτώση τιμών ενέργειας! Τι πρέπει να κάνει η Ελλάδα! (podcast) -
07 Οκτωβριου 2026, 07:00Οροπέδιο Λασιθίου: Πάνω από 20.000 τόνοι πατάτας θάφτηκαν στα νερά - Περισσότερα από 20 εκ. ευρώ εκτιμάται η ζημιά -
08 Οκτωβριου 2026, 07:06Προσφυγικό: Απολογούνται σήμερα για τη μεταφορά μεταναστών από τη Λιβύη στην Κρήτη
