Κυριάκος Μητσοτάκης: Σύσκεψη με βουλευτές της ΝΔ ενόψει ΔΕΘ
αγαπημένα σου στη Google
Με βουλευτές της Α' και Β' Θεσσαλονίκης καθώς και βουλευτές Επικρατείας της Νέας Δημοκρατίας συναντάται ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
Στη συνάντηση συμμετέχουν ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Κωστής Χατζηδάκης, ο γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής Κώστας Σκρέκας και στελέχη του κόμματος.
Στο επίκεντρο της συζήτησης βρίσκονται τα θέματα της Θεσσαλονίκης και η προετοιμασία για την επίσκεψη του πρωθυπουργού την επόμενη εβδομάδα για τα εγκαίνια της 89ης ΔΕΘ το Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου.
Κατά την άφιξη του στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης τον πρωθυπουργό υποδέχθηκε ο υφυπουργός Εσωτερικών (Μακεδονίας και Θράκης) Κώστας Γκιουλέκας.
Μετά την ολοκλήρωση της συνάντησης ο κ. Μητσοτάκης θα παραστεί και θα μιλήσει σε εκδήλωση για την παρουσίαση των έργων της Θεσσαλονίκης.
-
25 Ιουνιου 2026, 08:24Τι ώρα θα ανακοινωθούν σήμερα οι βαθμοί των Πανελληνίων 2026 -
23 Ιουνιου 2026, 21:33Θλίψη για το θάνατο της 28χρονης Ράνιας -
24 Ιουνιου 2026, 19:45Διδάκτορας της Θεολογικής Σχολής του ΕΚΠΑ ορκίστηκε ο Αρχιμανδρίτης του Οικουμενικού θρόνου Μελχισεδέκ Αμπελικάκης -
25 Ιουνιου 2026, 11:10Έκτακτο επίδομα 150 ευρώ ανά παιδί: Θέμα ημερών η καταβολή - Σε ποιους θα πιστωθεί τον Αύγουστο -
24 Ιουνιου 2026, 20:32Κερατέα: Νεκρός οδηγός αυτοκινήτου μετά από τροχαίο στη Λεωφόρο Λαυρίου -
24 Ιουνιου 2026, 12:08Σεισμός 5 Ρίχτερ στην Κάρπαθο
