Ελλάδα

Προσθέστε το Newshub στα
αγαπημένα σου στη Google
Πάτρα: 14χρονος πήγε με μαχαίρι στο σχολείο και απείλησε μαθητή
αγαπημένα σου στη Google
Ενα απίστευτο περιστατικό σημειώθηκε σε Γυμνάσιο στην Πάτρα, με έναν ανήλικο να απειλεί μαθητή με μαχαίρι, για τα μάτια μιας κοπέλας.
Οπως αναφέρουν πληροφορίες του tempo24.news, ευτυχώς καθηγητές και μαθητές αντελήφθησαν γρήγορα τι συνέβαινε, βγήκαν έξω, κάποιοι έβαλαν τις φωνές και ο 14χρονος με το μαχαίρι το έβαλε στα πόδια.
Επί τόπου βρέθηκε περιπολικό της Αστυνομίας , καθώς η Διεύθυνση του σχολείου επικοινώνησε με την Άμεση Δράση και καθηγητές έδωσαν τα στοιχεία του μαθητή, προκειμένου η ΕΛ.ΑΣ. να διερευνήσει το θέμα.
Ο μαθητής, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, δεν συνελήφθη.
Κάντε μας follow:
-
23 Ιουνιου 2026, 21:33Θλίψη για το θάνατο της 28χρονης Ράνιας -
22 Ιουνιου 2026, 21:04Στα 5 ευρώ ο λαγοκέφαλος: Πόσα θα πληρώνονται οι ψαράδες για κάθε ψάρι που πιάνουν -
24 Ιουνιου 2026, 12:08Σεισμός 5 Ρίχτερ στην Κάρπαθο -
23 Ιουνιου 2026, 14:47Κατερίνα Σπυριδάκη: «Στη Βουλή οι αποκλεισμοί των ατόμων με αναπηρία από το πρόγραμμα Τουρισμός για Όλους» -
23 Ιουνιου 2026, 17:00Ηράκλειο: Απάντηση στην Μαρία Καρυστιανού για τον όρο «γυναικοκτονία» από τη δικηγόρο Φαίδρα Καρούτσου -
23 Ιουνιου 2026, 07:35Σημαντικές υλικές ζημιές άφησε πίσω της η φωτιά στον ιερό ναό του Αγίου Γεωργίου στις Βασιλειές (Βίντεο)
