Πάτρα: «Τον φρόντιζα, δεν μπορώ άλλο», λέει η μητέρα που εγκατέλειψε το παιδί της με αυτισμό
αγαπημένα σου στη Google
Σοκ προκαλούν οι απαντήσεις των γονιών που εγκατέλειψαν τον 17χρονο γιο τους με αυτισμό σε κέντρο φροντίδας στην Πάτρα.
Ο 17χρονος, που βρίσκεται στο φάσμα του αυτισμού υψηλής λειτουργικότητας, και οι υπάλληλοι του κέντρου φροντίδας περίμεναν μάταια τους κηδεμόνες μετά το τέλος της εβδομαδιαίας συνεδρίας. Στη συνέχεια, άρχισαν να καλούν τους γονείς του παιδιού στο τηλέφωνο.
Μετά από πολλές προσπάθειες, ο πατέρας απάντησε λέγοντας: «Έχω δουλειές, δεν μπορώ να έρθω».
Ακόμη πιο σοκαριστική ήταν η απάντηση της μητέρας, η οποία είπε στους υπαλλήλους του κέντρου φροντίδας ότι «Δεκαεφτά χρόνια τον φρόντιζα. Δεν μπορώ άλλο». Το παιδί, υπό τη συνεχή παρακολούθηση του κοινωνικού λειτουργού και του ψυχολόγου της δομής, παρέμεινε εκεί μέχρι να μεταφερθεί στην Ασφάλεια Πατρών και, τελικά, γύρω στις 10 το βράδυ, κατέληξε προσωρινά στη γιαγιά του, η οποία ήταν η μόνη από το οικογενειακό περιβάλλον που έσπευσε να τον παραλάβει.
Να σημειωθεί ότι οι γονείς του 17χρονου είναι διαζευγμένοι και οι σχέσεις τους παραμένουν ιδιαίτερα τεταμένες.
Πηγή: Newsbomb.gr
-
22 Ιουνιου 2026, 07:20Πνίγηκε ο αδελφός του δημοσιογράφου Νίκου Νικολετάκη στα Χανιά - Η συγκινητική ανάρτηση -
22 Ιουνιου 2026, 10:54Βολές στο κέντρο... της Δευτέρας! -
22 Ιουνιου 2026, 07:00Ηράκλειο: Στο Δημοτικό Συμβούλιο το θέμα της δομής μεταναστών και η εγκατάσταση στο εργοστάσιο Σκουλούδη -
22 Ιουνιου 2026, 07:15Άγγελος Συρίγος: Για να αντιμετωπίσουμε την Τουρκία, πρέπει να αποτουρκοποιήσουμε την στρατηγική της εξωτερικής μας πολιτικής! (podcast) -
21 Ιουνιου 2026, 21:00Ηράκλειο: Πεδίο... διαμαρτυρίας οι γλάστρες στην πλατεία της Αγίας Τριάδας και η παλιά Λαχαναγορά (Φωτο) -
22 Ιουνιου 2026, 11:00Κώστας Αλεξάκης: Έτσι έχασε ο Τραμπ τον πόλεμο εναντίον του Ιράν! (podcast)
