Ελλάδα

Προσθέστε το Newshub στα
αγαπημένα σου στη Google
Θεσσαλονίκη: Ανήλικη σε κέντρο υγείας έπειτα από κατανάλωση αλκοόλ
αγαπημένα σου στη Google
Αστυνομικοί συνέλαβαν το βράδυ της περασμένη Παρασκευής (31.10.2025) στην περιοχή των Διαβατών, στη Θεσσαλονίκη, έναν 39χρονο προσωρινά υπεύθυνο καταστήματος ψιλικών, διότι διέθεσε προς πώληση τρία αλκοολούχα ποτά σε ανήλικη, με αποτέλεσμα την μεταφορά της σε Κέντρο Υγείας, λόγω έντονης αδιαθεσίας.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, o συλληφθείς οδηγήθηκε στο Αστυνομικό Τμήμα Δέλτα στη Θεσσαλονίκη, ενώ σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για παραβίαση της νομοθεσίας περί προστασίας ανηλίκων.
Η υπόθεση θα διαβιβαστεί στην αρμόδια εισαγγελική αρχή.
φωτογραφία αρχείου
Κάντε μας follow:
-
25 Ιουνιου 2026, 08:24Τι ώρα θα ανακοινωθούν σήμερα οι βαθμοί των Πανελληνίων 2026 -
25 Ιουνιου 2026, 15:12Πυρκαγιά στον αύλειο χώρο εργοστασίου στον Άγιο Ιωάννη Χωστό-Μεγάλη κινητοποίηση της Πυροσβεστικής-Μήνυμα από 112-Σηκώθηκε ελικόπτερο (Φωτο και Βίντεο) -
23 Ιουνιου 2026, 21:33Θλίψη για το θάνατο της 28χρονης Ράνιας -
24 Ιουνιου 2026, 19:45Διδάκτορας της Θεολογικής Σχολής του ΕΚΠΑ ορκίστηκε ο Αρχιμανδρίτης του Οικουμενικού θρόνου Μελχισεδέκ Αμπελικάκης -
25 Ιουνιου 2026, 11:10Έκτακτο επίδομα 150 ευρώ ανά παιδί: Θέμα ημερών η καταβολή - Σε ποιους θα πιστωθεί τον Αύγουστο -
24 Ιουνιου 2026, 20:32Κερατέα: Νεκρός οδηγός αυτοκινήτου μετά από τροχαίο στη Λεωφόρο Λαυρίου
