Κρήτη

Προσθέστε το Newshub στα
αγαπημένα σου στη Google
Εκδήλωση βράβευσης για τον 2ο διαγωνισμό «Ανθί-ΖΩ την πόλη μου» από τους εθελοντές του «Δικαίωμα στην Πόλη»
αγαπημένα σου στη Google
Εκδήλωση βράβευσης για τον 2ο διαγωνισμό «Ανθί-ΖΩ την πόλη μου» από τους εθελοντές του «Δικαίωμα στην Πόλη» θα πραγματοποιηθεί στο Ηράκλειο, την Πέμπτη 5 Ιουνίου, στις 19.00, στο Πάρκο Γεωργιάδη.
«Σας προσκαλούμε στην απονομή των βραβείων για τον 2ο Διαγωνισμό «Ανθί-ΖΩ την πόλη μου», ο οποίος διοργανώνεται από την εθελοντική ομάδα ποιότητας ζωή και περιβάλλοντος της Δημοτικής Παράταξης «Δικαίωμα στην Πόλη», η οποία θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 5 Ιουνίου, στις 19.00, στο Πάρκο Γεωργιάδη.
Στο πλαίσιο της δράσης θα πραγματοποιηθεί μικρό εργαστήριο κηπουρικής και την εκδήλωση θα πλαισιώσει μουσικά ο DJ Θέμης Μαρκάκης.
Σας περιμένουμε για να γιορτάσουμε μαζί!», αναφερει η σχετικη ανακοινωση
Κάντε μας follow:
-
23 Ιουνιου 2026, 21:33Θλίψη για το θάνατο της 28χρονης Ράνιας -
22 Ιουνιου 2026, 21:04Στα 5 ευρώ ο λαγοκέφαλος: Πόσα θα πληρώνονται οι ψαράδες για κάθε ψάρι που πιάνουν -
24 Ιουνιου 2026, 12:08Σεισμός 5 Ρίχτερ στην Κάρπαθο -
23 Ιουνιου 2026, 14:47Κατερίνα Σπυριδάκη: «Στη Βουλή οι αποκλεισμοί των ατόμων με αναπηρία από το πρόγραμμα Τουρισμός για Όλους» -
23 Ιουνιου 2026, 17:00Ηράκλειο: Απάντηση στην Μαρία Καρυστιανού για τον όρο «γυναικοκτονία» από τη δικηγόρο Φαίδρα Καρούτσου -
23 Ιουνιου 2026, 07:35Σημαντικές υλικές ζημιές άφησε πίσω της η φωτιά στον ιερό ναό του Αγίου Γεωργίου στις Βασιλειές (Βίντεο)
