Κρήτη

Προσθέστε το Newshub στα
αγαπημένα σου στη Google
Ηράκλειο: Στο νοσοκομείο σε κακή κατάσταση δυο χρήστες ναρκωτικών
αγαπημένα σου στη Google
Συναγερμός σήμανε στο ΕΚΑΒ μετά τον εντοπισμό δυο ατόμων σε κακή κατάσταση, στην περιοχή Κορώνη Μαγαρά στο Ηράκλειο, μετά από χρήση ναρκωτικών ουσιών.
Οι διασώστες του ΕΚΑΒ κλήθηκαν στο σημείο όπου βρέθηκαν οι δυο χρήστες και άμεσα με ασθενοφόρα τους μετέφεραν στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο ενώ του περιστατικού επιλήφθηκε η αστυνομία καθώς θα διερρευνήσει από που προμηθεύτηκαν τα ναρκωτικά και πως έφθασαν σε αυτή την κατάσταση.
Τις τελευταίες ημέρες το θέμα των ναρκωτικών προκαλεί προβληματισμό καθώς καταγράφονται απανωτά περιστατικά με χρήστες.
Να θυμίσουμε πως ένας 38χρονος βρέθηκε νεκρός στο Ηράκλειο το τελευταίο 24ωρο μετά από χρήση ναρκωτικών στο κέντρο της πόλης και συγκεκριμένα στο παλιό κτίριο της Τροχαίας (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ)
Κάντε μας follow:
-
23 Ιουνιου 2026, 21:33Θλίψη για το θάνατο της 28χρονης Ράνιας -
25 Ιουνιου 2026, 08:24Τι ώρα θα ανακοινωθούν σήμερα οι βαθμοί των Πανελληνίων 2026 -
24 Ιουνιου 2026, 19:45Διδάκτορας της Θεολογικής Σχολής του ΕΚΠΑ ορκίστηκε ο Αρχιμανδρίτης του Οικουμενικού θρόνου Μελχισεδέκ Αμπελικάκης -
24 Ιουνιου 2026, 20:32Κερατέα: Νεκρός οδηγός αυτοκινήτου μετά από τροχαίο στη Λεωφόρο Λαυρίου -
24 Ιουνιου 2026, 12:08Σεισμός 5 Ρίχτερ στην Κάρπαθο -
23 Ιουνιου 2026, 14:47Κατερίνα Σπυριδάκη: «Στη Βουλή οι αποκλεισμοί των ατόμων με αναπηρία από το πρόγραμμα Τουρισμός για Όλους»
