Ο Δήμος Αγίου Νικολάου επιβραβεύει τους μικρούς «πρωταθλητές» της ανακύκλωσης
αγαπημένα σου στη Google
Ο Δήμος Αγίου Νικολάου διοργανώνει εκδήλωση βράβευσης των σχολικών μονάδων που συμμετείχαν στον Σχολικό Μαραθώνιο Ανακύκλωσης 2025-2026, αναδεικνύοντας τη σημασία της ανακύκλωσης και της περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης των νέων.
Η εκδήλωση, η οποία εντάσσεται στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών του Δήμου Αγίου Νικολάου για την καλλιέργεια περιβαλλοντικής συνείδησης και την ενίσχυση της ενεργού συμμετοχής των μαθητών σε ζητήματα προστασίας του περιβάλλοντος, θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 5 Ιουνίου 2026, στις 11:30 π.μ., στη Λέσχη Προσκόπων, στη Λίμνη Αγίου Νικολάου, με τη συμμετοχή μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων.
Από τις 10:00 π.μ., οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε διαδραστικά παιχνίδια και περιβαλλοντικές δράσεις, ενώ στη συνέχεια θα πραγματοποιηθούν οι απονομές των βραβείων στα σχολεία που διακρίθηκαν για τη συμβολή τους στην προώθηση της ανακύκλωσης και της κυκλικής οικονομίας.
Σας προσκαλούμε να στηρίξετε την προσπάθεια των παιδιών και να γίνετε μέρος αυτής της γιορτής για την ανακύκλωση και το περιβάλλον!
-
10 Ιουνιου 2026, 15:50Θλίψη στον ορειβατικό κόσμο της Κρήτης για την απώλεια του Μανόλη Δακανάλη -
09 Ιουνιου 2026, 12:45Νίκος Μπουνάκης: Αντί η Ελλάδα να είναι ισχυρή αγροτική δύναμη πληρώνει 10 δισ ευρώ σε εισαγωγές τροφίμων το χρόνο! (podcast) -
09 Ιουνιου 2026, 11:33Ηράκλειο: Σοβαρό τροχαίο με την εμπλοκή τριών αυτοκινήτων (Φωτο) -
09 Ιουνιου 2026, 18:55Κρήτη: «Μας καταστρέφουν και φοβόμαστε να μιλήσουμε» - Σε απόγνωση λόγω της παράνομης βόσκησης σε περιοχές της Μεσαράς -
10 Ιουνιου 2026, 11:10Βολές στο κέντρο... της Τετάρτης! -
09 Ιουνιου 2026, 11:05Στέλιος Τζαγκαράκης: Έτσι χτίζεται το νέο ελληνικό πολιτικό σύστημα! (podcast)
