Το νέο θεματικό διαφημιστικό σποτ της Περιφέρειας Κρήτης για τον Πολιτισμό του νησιού

Εκατομμύρια τηλεθεατές σε όλο τον πλανήτη θα έρθουν σε επαφή με την Ιστορία και τον Πολιτισμό της αυθεντικής Κρήτης μέσα από την προβολή του θεματικού διαφημιστικού σποτ «Crete, Sense the authentic culture» σε 126 χώρες.
Η Περιφέρεια Κρήτης, στο πλαίσιο της τουριστικής καμπάνιας «Crete. Sense the authentic», συνεργάζεται με το History Channel και το National Geographic, δύο Διεθνή ΜΜΕ παγκόσμιας εμβέλειας για την προβολή του σποτ και προσκαλεί τους επισκέπτες να γίνουν «κομμάτι» της ζωντανής Ιστορίας του νησιού.
Το νέο διαφημιστικό σποτ της Περιφέρειας Κρήτης έχει τη ματιά του πολυβραβευμένου Κρητικού σκηνοθέτη, Θοδωρή Παπαδουλάκη και τη μουσική του Κρητικού καλλιτέχνη Γιώργη Μανωλάκη.
H μοναδικότητα και η αυθεντικότητα της Ιστορίας και του Πολιτισμού της Κρήτης από την αρχαιότητα έως τη σύγχρονη εποχή θα προβάλλεται για δύο ολόκληρους μήνες, στην «καρδιά» της φετινής τουριστικής περιόδου, με την πρωταγωνίστρια να συνοψίζει το μήνυμα της Κρητικής φιλοξενίας: «είναι ιερή ευθύνη να μοιραζόμαστε τον πολιτισμό και τις παραδόσεις μας με τους επισκέπτες του νησιού μας. Έτσι, φεύγοντας οι επισκέπτες, εκτός από την Κρήτη, παίρνουν μαζί τους κι ένα κομμάτι του εαυτού μου».
Δείτε το βίντεο
Παράλληλα, οι «Χρονοταξιδιώτες - Ένα ταξίδι στην ιστορία της Κρήτης» είναι ένα ψηφιακό παιχνίδι της Περιφέρειας Κρήτης - που ήδη απέσπασε το χάλκινο βραβείο στα Tourism Awards 2022 - το οποίο επιτρέπει στους χρήστες και δυνητικούς επισκέπτες του νησιού να ανακαλύψουν πτυχές της ιστορίας και του πολιτισμού της Κρήτης με τον πλέον διασκεδαστικό τρόπο μέσα από την οθόνη του κινητού ή του υπολογιστή τους, το οποίο θα είναι διαθέσιμο το επόμενο διάστημα μέσω του επίσημου Portal Τουρισμού της Περιφέρειας Κρήτης www.incrediblecrete.gr
Με αφορμή το λανσάρισμα του νέου διαφημιστικού σποτ στα διεθνή media, ο Περιφερειάρχης Κρήτης, κ. Σταύρος Αρναουτάκης, τόνισε: «Η συγκροτημένη, συνεπής και αποτελεσματική δουλειά της Περιφέρειας για την ανάδειξη και τη συνεχή βελτίωση του τουριστικού προϊόντος του νησιού συνεχίζεται.
Ο Πολιτισμός μας είναι η ίδια η ψυχή της αυθεντικότητας της Κρήτης. Την ώρα που η παγκόσμια συγκυρία θέτει διαρκώς καινούριες, περίπλοκες προκλήσεις, εμείς συνεχίζουμε να επενδύουμε στην προβολή και προώθηση της τουριστικής μας καμπάνιας στις διεθνείς αγορές με σκοπό την ανάδειξη της αυθεντικής Κρήτης».
-
15 Αυγουστου 2022, 22:00Οι άνδρες χωρίς σύντροφο αυξάνονται ραγδαία, διότι οι γυναίκες γίνονται υπέρ-εκλεκτικές
-
14 Αυγουστου 2022, 16:44Παίκτης ριάλιτι ο «μπουκαδόρος» στο Εφετείο: Είχε πάνω του 1,5 εκατ. ευρώ και κάθε λογής ναρκωτικά
-
15 Αυγουστου 2022, 20:37Μαχητικά της Πολεμικής Αεροπορίας από τη Σούδα συνόδευσαν αεροπλάνο ύποπτο για αεροπειρατεία (βίντεο)
-
14 Αυγουστου 2022, 12:55Τρόμος σε πτήση από Λάρνακα προς Μάντσεστερ: Γυναίκα γδύθηκε και φώναζε «Αλλάχου Ακμπάρ»
-
14 Αυγουστου 2022, 19:29Αεροπλάνο με προορισμό το Ηράκλειο Κρήτης προσγειώθηκε στο Ελευθέριος Βενιζέλος βγάζοντας καπνούς
-
14 Αυγουστου 2022, 11:53Στο Ηράκλειο ο παπά Μιχάλης του "Σασμού"