ΒΟΑΚ: Ένα χρόνο μετά, καμία πρόοδος στον τμήμα Νεάπολη - Άγιος Νικόλαος

Εργα και αυξημένη κίνηση περιλαμβάνει το "μενού" σε όσους επιθυμούν να κινηθούν στον ΒΟΑΚ και συγκεκριμένα στο κομμάτι του Κακού Όρους, όπως έγραψε χθες το newshub.gr (Δειτε εδω).
Οι εργασίες αυτές αφορούν την πρόληψη για τις κατολισθήσεις, μιας και τα καιρικά φαινόμενα να αναμένεται να μεταβληθούν τις επόμενες ώρες, ενώ βρισκόμαστε πλέον και προς την Άνοιξη. Έτσι μηχανικοί και εργαζόμενοι πραγματοποιούν τις απαραίτητες ενέργειες, ωστόσο αυτό έχει δημιουργήσει μια δύσκολη κατάσταση για τους οδηγούς, αφού ο δρόμος λειτουργεί μόνο από τη μια λωρίδα. Την ίδια ώρα βέβαια καμία πρόοδος δε σημειώνεται στο μεγάλο έργο της Κρήτης!
Την μηδενική πρόοδο στις εργασίες του ΒΟΑΚ στο τμήμα Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος ένα χρόνο μετά την υπογραφή της σχετικής σύμβασης, αναδεικνύει με την κατάθεση Ερώτησης προς τον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών ο Βουλευτής Ηρακλείου του ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία Χάρης Μαμουλάκης, με την συνυπογραφή 16 ακόμη Βουλευτών.
«Ένα έργο του οποίου η σύμβαση υπεγράφη τον Σεπτέμβριο του 2022 και για το οποίο ο κ. Μητσοτάκης έστησε ολόκληρη φιέστα τον Ιανουάριο του 2023 δηλώνοντας ότι “σήμερα επί της ουσίας ξεκινάει”, παραμένει στάσιμο» αναφέρει σε δήλωσή του ο Χάρης Μαμουλάκης, τονίζοντας: «Ο νέος Υπουργός Υποδομών & Μεταφορών, με ενθουσιώδεις δηλώσεις προβλέπει ότι θα έχει ολοκληρωθεί εντός της τρέχουσας τετραετίας. Παραβλέποντας προφανώς τις κυβερνητικές αβλεψίες τόσο ως προς την κοστολόγηση του έργου όσο και ως προς το ζήτημα των απαλλοτριώσεων. Γι’ αυτό τον καλούμε να δώσει απαντήσεις για να πληροφορηθούν οι πολίτες της Κρήτης τι πραγματικά συμβαίνει σε αυτό το τόσο σημαντικό έργο για την καθημερινότητα, αλλά και την αναπτυξιακή προοπτική του τόπου μας.».
Όπως αναφέρεται στην Ερώτηση, η σύμβαση ύψους 169 εκ. ευρώ για το συγκεκριμένο τμήμα του ΒΟΑΚ υπεγράφη στις 5/9/2022, με χρηματοδότηση από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας. Έκτοτε, το εργοτάξιο της Νεάπολης παραμένει ουσιαστικά ανενεργό έχοντας εξυπηρετήσει μόνο τον σκοπό της επικοινωνιακής προβολής του κ. Μητσοτάκη.
Ως προς τις απαλλοτριώσεις (οι οποίες είχαν κηρυχθεί τον Δεκέμβριο του 2021), υπενθυμίζεται ότι από τον Μάιο του 2022 θιγόμενοι ιδιοκτήτες είχαν κοινοποιήσει στην κυβέρνηση την διαμαρτυρία τους, όχι ως προς το έργο, αλλά ως προς την μέθοδο υπολογισμού της συνταγματικά προβλεπόμενης αποζημίωσης. Η απροθυμία της κυβέρνησης να επιλύσει το πρόβλημα, δημιουργεί νομική επισφάλεια στο έργο προσθέτοντας νέες καθυστερήσεις στο ήδη θολό χρονοδιάγραμμά του.
Ο Χάρης Μαμουλάκης ζητάει απαντήσεις από τον αρμόδιο Υπουργό σχετικά με το ποια είναι η πρόοδος και πότε προβλέπεται η ολοκλήρωση του έργου, καθώς και με ποια μέθοδο θα υπολογιστεί η αξία της απαλλοτριωθείσας περιουσίας και η αποζημίωση των ιδιοκτητών.
-
30 Σεπτεμβριου 2023, 22:20Οροπέδιο Λασιθίου: Γιατί έχουν ανέβει οι τόνοι προεκλογικά-Οι συκοφαντίες και οι μηνύσεις
-
30 Σεπτεμβριου 2023, 11:07Ηράκλειο: Τι γινόταν στον Ευαγγελισμό - Φωτογραφίες και βίντεο από το κτίριο που ήταν υπο κατάληψη
-
30 Σεπτεμβριου 2023, 16:06Ηράκλειο: Συλλήψεις μετά την εκκένωση του Ευαγγελισμού και τα επεισόδια στο κέντρο- Το χρονικό της έντασης
-
30 Σεπτεμβριου 2023, 11:29Δ. Μινώα Πεδιάδας: Θλίψη για το χαμό του Βασίλη Μαραγκάκη
-
30 Σεπτεμβριου 2023, 13:08Ανοίγει ο δρόμος για την αποκατάσταση του Φρουρίου Ιτζεδίν- Η ΕΤΑΔ παραχωρεί τη χρήση του στο Δήμο Χανίων
-
30 Σεπτεμβριου 2023, 19:40Πτολεμαϊδα: Viral το επικό προεκλογικό σποτ από υποψήφιο δημοτικό σύμβουλο