Τα εν οίκω

Προσθέστε το Newshub στα
αγαπημένα σου στη Google
Στα Τέμπη μεταβαίνει το μεσημέρι ο Κυριάκος Μητσοτάκης
αγαπημένα σου στη Google
Σε συνεχή επικοινωνία με το συντονιστικό κέντρο και τους αρμόδιους υπουργούς βρίσκεται ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης από τα πρώτα λεπτά της φονικής σύγκρουσης των τρένων στα Τέμπτη.
Από την πρώτη στιγμή ο πρωθυπουργός έθεσε σε συνεργό όλο το μηχανισμό προκειμένου να υπάρξει άμεσος συντονισμός.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο πρωθυπουργός θα μεταβεί το μεσημέρι στην περιοχή της τραγωδίας.
Αυτή την ώρα μεταβαίνει στην περιοχή ο υπουργός Μεταφορών Κώστας Καραμανλής.
Κάντε μας follow:
-
23 Ιουνιου 2026, 21:33Θλίψη για το θάνατο της 28χρονης Ράνιας -
24 Ιουνιου 2026, 20:32Κερατέα: Νεκρός οδηγός αυτοκινήτου μετά από τροχαίο στη Λεωφόρο Λαυρίου -
24 Ιουνιου 2026, 12:08Σεισμός 5 Ρίχτερ στην Κάρπαθο -
23 Ιουνιου 2026, 14:47Κατερίνα Σπυριδάκη: «Στη Βουλή οι αποκλεισμοί των ατόμων με αναπηρία από το πρόγραμμα Τουρισμός για Όλους» -
23 Ιουνιου 2026, 17:00Ηράκλειο: Απάντηση στην Μαρία Καρυστιανού για τον όρο «γυναικοκτονία» από τη δικηγόρο Φαίδρα Καρούτσου -
23 Ιουνιου 2026, 07:27Διάθεση 500 δελτίων ελεύθερης εισόδου για τις εκδηλώσεις στο Μουσείο Αρχαίας Ελεύθερνας
