Social media: Πώς επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά των χρηστών

Το οπτικό περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης -UGC (User-generated content)- και όχι οι επαγγελματικές φωτογραφίες, καθορίζουν τις διαδικτυακές αγορές λιανικής, όπως αποκαλύπτει, ανάμεσα σε άλλα στοιχεία, νέα έρευνα.
Το 74% των καταναλωτών προτιμούν να βλέπουν φωτογραφίες και βίντεο πελατών σε ιστότοπους προϊόντων και καταστημάτων λιανικής, αντί για επαγγελματικές φωτογραφίες μοντέλων, σύμφωνα με την έρευνα της εταιρείας ψηφιακού μάρκετινγκ Bazaarvoice.
Τα ευρήματα, που βασίζονται σε απαντήσεις περισσότερων από 8.000 καταναλωτών στην Αυστραλία, τον Καναδά, τη Γαλλία, τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ, αποκαλύπτουν επίσης ότι το 62% των καταναλωτών είναι πιο πιθανό να αγοράσουν εάν μπορούν να δουν έναν συνδυασμό περιεχομένου φωτογραφιών και βίντεο από πελάτες.
«Όσο πιο ρεαλιστικό και αυθεντικό θεωρεί το κοινό το περιεχόμενο της κριτικής, τόσο πιο σίγουρο είναι όταν αποφασίζει να κάνει μια αγορά», συμπλήρωσε.
Αναλύοντας τα αποτελέσματα κατά πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός που επηρεάζει για αγορές (25%). Το 26% των ερωτηθέντων απαντά ότι είναι πιο πιθανό να κάνει κάποια αγορά, όταν βλέπει το brand ή το προϊόν στο Facebook.
Μεταξύ των νεότερων αγοραστών (18-34 ετών), το Instagram είναι η κορυφαία πλατφόρμα, με το 31% να το χρησιμοποιεί ως κύρια πηγή έμπνευσης. Το 27% απαντά ότι είναι πιο πιθανόν να κάνει μία αγορά βλέποντας ένα προϊόν στη συγκεκριμένη πλατφόρμα.
Η νεότερης ηλικίας αγοραστές έχουν επίσης ιδιαίτερη προτίμηση για οπτικό περιεχόμενο παραγόμενο από χρήστες - UGC στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Το νέο περιεχόμενο και η ευκολία αγοράς είναι επίσης βασικά στοιχεία, σύμφωνα με την έρευνα. Οι εικόνες και τα βίντεο με δυνατότητα αγορών είναι ο τύπος περιεχομένου που πιθανότατα επηρεάζει τις επιλογές αγοράς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (19%), ενώ το 47% των καταναλωτών θέλουν να βλέπουν νέο περιεχόμενο UGC στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τουλάχιστον 2-3 φορές την εβδομάδα, με το 10% να απαντά ότι θέλει ανανέωση του περιεχομένου πολλές φορές την ημέρα.'
-
27 Φεβρουαριου 2021, 18:34Μετακινήσεις αγροτών: Αυτά είναι τα 3 χαρτιά που πρέπει να εχετε στο χωράφι!
-
28 Φεβρουαριου 2021, 11:00Δύο θετικές ειδήσεις για τους εργαζόμενους σε τουρισμό και επισιτισμό
-
27 Φεβρουαριου 2021, 11:28Αγρότες: Αλλαγές στις επιδοτήσεις - Τι ισχύει για τις μετατάξεις από το ειδικό καθεστώς στο κανονικό
-
28 Φεβρουαριου 2021, 11:00Νομοσχέδιο για τους αγρότες για πληρωμές «εξπρές» και ενίσχυση του εισοδήματος
-
28 Φεβρουαριου 2021, 19:15Τρακτέρ καταπλάκωσε αγρότη - Παραλίγο τραγωδία στο χωράφι!
-
28 Φεβρουαριου 2021, 07:15Ηράκλειο: Επί ποδός πολέμου οι ξενοδοχοϋπάλληλοι -Τι ζητάει το Σωματείο από τους ξενοδόχους