Τραμπ: «Οι σύμμαχοι των ΗΠΑ πρέπει να "φύγουν" από το Ιράν»
αγαπημένα σου στη Google
Ο Αμερικανός πρόεδρος, Ντόναλντ Τραμπ, δήλωσε ότι πιστεύει πως οι σύμμαχοι των Ηνωμένων Πολιτειών πρέπει να «φύγουν» από το Ιράν.
Κατά τη διάρκεια επίσκεψής του σε εργοστάσιο στο Ντιτρόιτ και απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφων σχετικά με το αν έχει συστήσει σε συμμάχους των ΗΠΑ να εγκαταλείψουν τη χώρα, είπε: «Νομίζω ότι θα ήταν καλύτερο να φύγουν», προσθέτοντας πως «δεν θα ήταν κακή ιδέα».
Υπενθυμίζεται ότι ο Τραμπ είχε αναρτήσει νωρίτερα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ότι οι Ιρανοί θα πρέπει να συνεχίσουν να διαμαρτύρονται και να «καταλάβουν τους θεσμούς», λέγοντας ότι «η βοήθεια είναι καθ’ οδόν».
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ αρνήθηκε να διευκρινίσει τι εννοούσε με την ανάρτησή του προς τους διαδηλωτές του Ιράν ότι «η βοήθεια είναι καθ’ οδόν», λέγοντας σε δημοσιογράφους σήμερα ότι θα πρέπει να το ανακαλύψουν μόνοι τους.
«Θα πρέπει να το ανακαλύψετε μόνοι σας. Λυπάμαι», απάντησε σε δημοσιογράφο που τον ρώτησε τι εννοούσε.
Ο Τραμπ είπε επίσης ότι κανείς δεν ήταν σε θέση μέχρι τώρα να του δώσει έναν ακριβή αριθμό για το πόσοι διαδηλωτές έχουν σκοτωθεί στις πρόσφατες κινητοποιήσεις
-
23 Ιουνιου 2026, 21:33Θλίψη για το θάνατο της 28χρονης Ράνιας -
22 Ιουνιου 2026, 10:54Βολές στο κέντρο... της Δευτέρας! -
23 Ιουνιου 2026, 14:47Κατερίνα Σπυριδάκη: «Στη Βουλή οι αποκλεισμοί των ατόμων με αναπηρία από το πρόγραμμα Τουρισμός για Όλους» -
22 Ιουνιου 2026, 21:04Στα 5 ευρώ ο λαγοκέφαλος: Πόσα θα πληρώνονται οι ψαράδες για κάθε ψάρι που πιάνουν -
22 Ιουνιου 2026, 11:00Κώστας Αλεξάκης: Έτσι έχασε ο Τραμπ τον πόλεμο εναντίον του Ιράν! (podcast) -
23 Ιουνιου 2026, 07:35Σημαντικές υλικές ζημιές άφησε πίσω της η φωτιά στον ιερό ναό του Αγίου Γεωργίου στις Βασιλειές (Βίντεο)
