Huawei Τεχνολογίες: Σταθερές πωλήσεις με κέρδη €6,64 εκατ. το 2024

Σταθερές πωλήσεις εμφάνισε πέρυσι η “Huawei Τεχνολογίες”, οι οποίες διαμορφώθηκαν σε €233,3 εκατ. έναντι €235,8 εκατ. το 2023.
Η οριακή μείωση κατά 1,1% οφείλεται στη μείωση της ζήτησης σε προϊόντικες κατηγορίες της εταιρείας. Παράλληλα, το κόστος πωληθέντων το 2024 υποχώρησε σε ποσοστό 3%, στα €195,5 εκατ. κάτι που είχε ως αποτέλεσμα το μικτό κέρδος να ενισχυθεί κατά 10,4%, στα €37,82 εκατ.
Επίσης παρατηρείται, μια αύξηση των εξόδων Διάθεσης κατά 12%, στα €19 εκατ. και των εξόδων Διοίκησης κατά 22%, στα €8 εκατ., λόγω της συνεχούς επένδυσης της εταιρείας στο προσωπικό της.
Ως αποτέλεσμα των παραπάνω, τα προ φόρων κέρδη προ φόρων της εταιρείας ενισχύθηκαν ελαφρώς, στα επίπεδα των €9,347 εκατ., με την καθαρή κερδοφορία της Huawei να κλείνει την χρήση στα €6,64 εκατ. από €6,8 εκατ. την αμέσως προηγούμενη χρονιά.
Για το 2025, όπως αναφέρεται στις ετήσιες χρηματοοικονομικές καταστάσεις, με σκοπό την εδραίωση της Huawei στην ελληνική αγορά έχουν τεθεί οι ακόλουθοι στόχοι:
Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας με ταυτόχρονη ικανοποίηση των απαιτήσεων των πελατών παρέχοντας ποιοτικότερα προϊόντα
Επενδύσεις και βελτιώσεις στις εγκαταστάσεις και τον υπάρχοντα εξοπλισμό
Αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού μέσω επιμόρφωσης και προσαρμογής στα νέα τεχνολογικά δεδομένα
Συνεχής και ποιοτική αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών, αξιοποίηση και ενίσχυση της εταιρείας, για εξασφάλιση κερδοφόρου ανάπτυξης και ικανοποιητικών αποδόσεων, με διατήρηση της οικονομικής ευρωστίας, μέσα από συνετή διαχείριση των πόρων
Σε επίπεδο portfolio, από τις αρχές του έτους έχει λανσαριστεί στην ελληνική αγορά η νέα σουίτα προϊόντων της Huawei, η οποία περιλαμβάνει το αναδιπλούμενο smartphone Mate X6, το tablet MatePad 11.5 με PaperMatte Οθόνη, τα ασύρματα ακουστικά FreeBuds Pro 4 και FreeBuds SE 3, καθώς και τα ανανεωμένα FreeClip σε ροζ χρυσό.
Επίσης, πρόσφατα η εταιρεία παρουσίασε στην ελληνική αγορά δύο νέες συσκευές: τα FreeArc, τα πρώτα open-ear ακουστικά της εταιρείας με earhooks, και το smartwatch, Band 10.
Ευρωπαϊκός Κόμβος Logistics
Θυμίζουμε ότι η Huawei αποφάσισε να δημιουργήσει έναν Ευρωπαϊκό Κόμβο Logistics (ELH) στον Πειραιά, δίνοντας ψήφο εμπιστοσύνης στην ελληνική οικονομία και στις προοπτικές της χώρας μας. Παράλληλα, ενισχύει και τη θέση του Πειραιά ως βασικού κόμβου για τη διανομή προϊόντων στις αγορές της Ευρώπης και της Μεσογείου.
Ο ELH, σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας, έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί ως στρατηγικό κέντρο για τις ευρωπαϊκές και βορειοαφρικανικές αγορές, εξυπηρετώντας την αυξανόμενη ζήτηση προϊόντων και λύσεων της Huawei. Αναμένεται να παράγει ετήσια έσοδα €7,8 εκατ. και να δημιουργήσει περισσότερες από 30 θέσεις εργασίας, ενώ ενδυναμώνει τη θέση της Ελλάδας ως εφοδιαστικού κόμβου.
Με παρουσία σε 170 χώρες, το δίκτυο logistics του κινέζικου κολοσσού περιλαμβάνει: 500.000 κυβικά μέτρα ωφέλιμου φορτίου, 4 στρατηγικά κέντρα τροφοδοσίας, εξυπηρετώντας περισσότερους από 10.000 συνεργάτες παγκοσμίως και καλύπτει περισσότερους από 3 δισεκατομμύρια ανθρώπους σε ολόκληρο τον κόσμο.
Η εικόνα του ομίλου
Σε ό,τι αφορά τα αποτελέσματα του ομίλου, σημειώνεται ότι πέρυσι εμφάνισε έσοδα είχε έσοδα περίπου €109,63 δισ. έναντι €89,55 δισ. το 2023. Παράλληλα τα καθαρά της κέρδη άγγιξαν τα €8 δισ.
Το 2024, η Huawei επένδυσε περίπου €22,85 δισ. στην έρευνα και την ανάπτυξη (R&D), με την επένδυση αυτή ν’ αντιστοιχεί σε ποσοστό περίπου 20,8% των ετήσιων εσόδων της.
Συνολικά, οι επενδύσεις της εταιρίας στον τομέα R&D την προηγούμενη δεκαετία ξεπέρασαν τα €160 δισ. Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες της Huawei διατίθενται σε περισσότερες από 170 χώρες και χρησιμοποιούνται από το 1/3 του παγκόσμιου πληθυσμού. Η εταιρεία διαθέτει 14 κέντρα Έρευνας και Ανάπτυξης (R&D) σε Γερμανία, Σουηδία, Ρωσία, Ινδία και Κίνα.
Στο πλαίσιο της έκθεσης MWC Barcelona 2025, η Huawei παρουσίασε 83 δείγματα ψηφιακού και έξυπνου βιομηχανικού μετασχηματισμού για 71 βασικά σενάρια. Επιπλέον, η Huawei, σε συνεργασία με τους εταίρους της, εγκαινίασε 10 σημαντικές λύσεις για την επιτάχυνση του έξυπνου μετασχηματισμού σε διάφορους κλάδους, όπως ο δημόσιος τομέας, η εκπαίδευση, τα χρηματοοικονομικά, η ηλεκτρική ενέργεια, οι μεταφορές, το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο, η χημική βιομηχανία και το λιανεμπόριο.
Για να επιταχύνει την υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης (AI) σε κάθε βιομηχανία, η Huawei παρουσίασε συσκευές AI inference, οι οποίες υποστηρίζουν πάνω από 50 κορυφαία μοντέλα. Με την ανάπτυξη αυτών των συσκευών AI, οι πελάτες του κλάδου μπορούν να έχουν πρόσβαση και να αναπτύσσουν εφαρμογές AI ευκολότερα, προχωρώντας προς ένα πιο έξυπνο μέλλον.
Για την ανάπτυξη ταλέντων ICT που θα συνδυάζουν σενάρια του κλάδου και τεχνολογίες, η Huawei παρουσίασε επίσης το Industry Elites in the ICT Classroom Program για επιχειρηματικούς πελάτες, καθώς και το Leading ICT Talent Cultivation Program για πανεπιστήμια.
moneyreviews.gr
-
14 Μαΐου 2025, 01:54Μεταμεσονύχτιος - πολύ ισχυρός - σεισμός ταρακούνησε την Κρήτη (Φωτο + Βίντεο)
-
13 Μαΐου 2025, 15:30Κηδεία "Χαζήρη": Οι Κρήτες καλλιτέχνες αποχαιρέτησαν τον επιχειρηματία Μιχάλη Χατζηδάκη στο «παλάτι» του (φωτο)
-
13 Μαΐου 2025, 15:20Ηράκλειο: Νέα καραμπόλα στον κόμβο Σκαλανίου προκάλεσε αναστάτωση (Φωτο)
-
14 Μαΐου 2025, 09:50Το μνημόσυνο του Μητροπολίτη Χανίων Δαμασκηνού και η κρίσιμη εβδομάδα της απόφασης για το διάδοχο του
-
12 Μαΐου 2025, 20:20Λαγός Πεδιάδος: Απελπισμένοι οι κάτοικοι από βοσκό που αφήνει τα πρόβατα του να σουλατσάρουν μέσα στον οικισμό (Φωτο)
-
13 Μαΐου 2025, 07:27Ηράκλειο: Νεκρή γυναίκα που έπεσε από τα ενετικά τείχη αργά το βράδυ της Δευτέρας