Πόσο κοστίζει ο νέος κατώτατος μισθός στις επιχειρήσεις
αγαπημένα σου στη Google
Στα 1.256,33€ το μήνα και 15.075,91€ το χρόνο ανέρχεται το κόστος της επιχείρησης για κάθε εργαζόμενο που θα αμείβεται από την 1η Απριλίου με το νέο κατώτατο μισθό των 880 ευρώ την ώρα που ο ίδιος θα παίρνει καθαρά στην τσέπη 742,24 € μηνιαίως και 10.438,96€ ετησίως.
Με το νέο μισθό το δώρο Πάσχα που θα δοθεί τη Μεγάλη Τετάρτη 16 Απριλίου ανέρχεται στα 458.33 (στο ποσό των δώρων προστίθεται ένα ποσοστό προσαύξησης) το επίδομα αδείας θα ανέρχεται σε 440 ευρώ ενώ το δώρο Χριστουγέννων διαμορφώνεται στα 916.67 ευρώ.
Ο φόρος που αναλογεί ετησίως στον άγαμο μισθωτό είναι 281.50 ευρώ.
Σε υψηλότερα επίπεδα ανέρχονται οι αποδοχές για τον έγγαμο οι οποίες προσαυξάνονται ανάλογα με τις τριετίες. Έτσι, ο έγγαμος με τρεις τριετίες θα λαμβάνει 1.232 ευρώ μηνιαίως μικτά (801.62 ευρώ καθαρά) και 17.535 ευρώ μικτά ετησίως.
Σε άλλη περίπτωση που ο εργαζόμενος κοστίζει στην επιχείρηση 1.758,34€ μηνιαίως σε 12μηνη βάση, κοστίζει 21.100.12 ετησίως. Ο φόρος που του αναλογεί είναι 1.285,07 € ετησίως.
Αναλυτικά, σύμφωνα με τον πίνακα που επεξεργάστηκε ο Γιώργος Θανόπουλος , προϊστάμενος της Μονάδας Έρευνας, Τεκμηρίωσης & Ανάλυσης του ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ οι αποδοχές των αμειβόμενων με το νέο κατώτατο μισθό και το κόστος των επιχειρήσεων διαμορφώνεται ως εξής:
-
09 Νοεμβριου 2026, 11:56Βολές στο κέντρο... της Δευτέρας! -
09 Νοεμβριου 2026, 11:45Επίδομα 400 ευρώ για συνταξιούχους: Πότε θα καταβληθεί και ποιοι είναι οι δικαιούχοι -
09 Νοεμβριου 2026, 07:15Γιώργος Θεοδωρίδης: Ο «πόλεμος» των NAVTEX και το «φάντασμα» μιας δεύτερης Κάσου! (podcast) -
09 Νοεμβριου 2026, 23:00Ρέθυμνο: Εκδήλωση με θέμα «Η Κρήτη νηστεύει… δημιουργεί και επιχειρεί!» -
10 Νοεμβριου 2026, 10:00Τουρισμός: Κλείνουν και τα τελευταία ξενοδοχεία στην Κρήτη - Οι περισσότερες αφίξεις δεν σημαίνουν και περισσότερα έσοδα -
09 Νοεμβριου 2026, 11:52Καλώδιο Κρήτης-Κύπρου: Αποπλέει από το Ηράκλειο το γαλλικό πλοίο-Το διπλωματικό παρασκήνιο και η παρέμβαση των ΗΠΑ




