Είπαν το στερνό "αντίο" στον Μάνο Φραγκιαδουλάκη - Πένθος στο Ηράκλειο και το ΠΑΣΟΚ
αγαπημένα σου στη Google
Σε κλίμα συγκίνησης, συγγενείς, φίλοι και πολίτες αποχαιρετησαν σήμερα τον ιατρό και πρώην βουλευτή του ΠΑΣΟΚ, Μάνο Φραγκιαδουλάκη, ο οποίος έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 80 ετών, το πρωί της Κυριακής, στο σπίτι του στον Μασταμπά.
Η εξόδιος ακολουθία τελεστηκε στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Μηνά, ενώ η ταφή εγινε στο κοιμητήριο του Αγίου Κωνσταντίνου. Η σορός του εκλιπόντος βρισκόταν στον ναό από τις 14:30, όπου και βρέθηκαν τοπικοί Βουλευτές, εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, στελέχη του ΠΑΣΟΚ και απλοί πολίτες για να τον αποχαιρετήσουν
Αίζει να σημειωθεί ότι η οικογένειά του με ανακοινωση της ζήτησε, αντί στεφάνων, να γίνουν δωρεές στον Σύλλογο “Ευ Ζω με τον καρκίνο” και στον Παγκρήτιο Σύλλογο “Η Ηλιαχτίδα”.

Ποιός ήταν ο Μάνος Φραγκιαδουλάκης
Γεννήθηκε το 1945 και είχε φοιτήσει στην Ιατρική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Διετέλεσε Βουλευτής Ηρακλείου με το ΠΑΣΟΚ (1993-2007), Αντιδήμαρχος Ηρακλείου (1984-1992) με αρμοδιότητες Υγείας, Καθαριότητας και Πρόνοιας, καθώς και πρόεδρος της ΔΕΠΤΑΗ.
Διετέλεσε Σύμβουλος του Νομάρχη Ηρακλείου 1981-1983 για θέματα Υγείας του Νομού με απόφαση του Υπουργού Υγείας Παρασκευά Αυγερινού.
Υπήρξε μέλος του ΔΣ του Ιατρικού Συλλόγου Ηρακλείου, εκλεγείς πρώτος σε ψήφους με το ΠΑΣΟΚ
Διετέλεσε (κατά τα έτη 1982-1984) γραμματέας της οργάνωσης των ιατρών του ΠΑΣΟΚ στο Ηράκλειο, εκλεγείς με ομόφωνη απόφαση των μελών της Οργάνωσης
Διετέλεσε άμισθος Πρόεδρος του Βενιζέλειου –Πανάνειου Γενικού Νοσοκομείου Ηρακλείου από τις αρχές του 1983 έως τα τέλη του 1987, ορισθείς από τον Υπουργό Υγείας Γιώργο Γεννηματά, μετά από ομόφωνη πρόταση των μελών της Νομαρχιακής Επιτροπής του ΠΑΣΟΚ
Από το 1984 οπότε και εκλέχθηκε πρώτος σε ψήφους δημοτικός Σύμβουλος στο Δήμο Ηρακλείου με το ΠΑΣΟΚ και διετέλεσε επί δυο τετραετίες Αντιδήμαρχος για θέματα Υγείας, Πρόνοιας, Καθαριότητας και Πρόεδρος της Δημοτικής Επιχείρησης Πολιτιστικής & Τουριστικής Ανάπτυξης (ΔΕΠΤΑΗ)
Το 1992 εκλέχθηκε γραμματέας της Νομαρχιακής Επιτροπής του ΠΑΣΟΚ στο Ηράκλειο Κρήτης, με ομόφωνη απόφαση της συντονιστικής επιτροπής της Νομαρχιακής, ασκώντας τα καθήκοντα του μέχρι το Σεπτέμβριο 1993.
Βουλευτής εξέλεγη πρώτη φορά το 1993 κι ακολούθησε επανεκλογή του με το ΠΑΣΟΚ το 1996 και το 2004
-
10 Ιουνιου 2026, 15:50Θλίψη στον ορειβατικό κόσμο της Κρήτης για την απώλεια του Μανόλη Δακανάλη -
10 Ιουνιου 2026, 11:10Βολές στο κέντρο... της Τετάρτης! -
10 Ιουνιου 2026, 18:40Κοινωνικός Τουρισμός 2026: Έρχεται «δεύτερη ευκαιρία» για 30.000 χωρίς νέα αίτηση -
09 Ιουνιου 2026, 18:55Κρήτη: «Μας καταστρέφουν και φοβόμαστε να μιλήσουμε» - Σε απόγνωση λόγω της παράνομης βόσκησης σε περιοχές της Μεσαράς -
10 Ιουνιου 2026, 07:00Σταύρος Γαβαλάς: «Στον αυτόματο πιλότο» φέτος η ενεργοποίηση των δικαιωμάτων και αυτός… «δεν λειτουργεί»! -
10 Ιουνιου 2026, 16:42Ο ΟΦΗ ξεκινά το ταξίδι στην Ευρώπη: H επίσκεψη στο Παγκρήτιο, η παρουσίαση της UEFA και η άδεια της ΕΠΟ
