Κρήτη

Προσθέστε το Newshub στα
αγαπημένα σου στη Google
Κατάληψη στο Καπετανάκειο προς συμπαράσταση στον Πάνο Ρούτσι
αγαπημένα σου στη Google
Κατάληψη πραγματοποίησαν σήμερα το πρωί οι μαθητές του 1ου Γυμνασίου Ηρακλείου (Καπετανάκειο). Οι μαθητές τοποθέτησαν λουκέτο στην είσοδο, εκφράζοντας παράλληλα τη συμπαράστασή τους στον Πάνο Ρούτσι, πατέρα μαθητή που πραγματοποιεί απεργία πείνας για τα Τέμπη.
Παράλληλα, οι μαθητές διεκδίκησαν καλύτερες συνθήκες στο σχολείο, όπως επαρκή καθαριότητα, περισσότερες καθαρίστριες, βελτίωση στις τουαλέτες και μεγαλύτερα διαλείμματα.
Η κατάληψη ολοκληρώθηκε λίγο μετά τις 10:00, με τους μαθητές να αποχωρούν ειρηνικά.
Κάντε μας follow:
-
23 Ιουνιου 2026, 21:33Θλίψη για το θάνατο της 28χρονης Ράνιας -
24 Ιουνιου 2026, 12:08Σεισμός 5 Ρίχτερ στην Κάρπαθο -
23 Ιουνιου 2026, 14:47Κατερίνα Σπυριδάκη: «Στη Βουλή οι αποκλεισμοί των ατόμων με αναπηρία από το πρόγραμμα Τουρισμός για Όλους» -
23 Ιουνιου 2026, 17:00Ηράκλειο: Απάντηση στην Μαρία Καρυστιανού για τον όρο «γυναικοκτονία» από τη δικηγόρο Φαίδρα Καρούτσου -
23 Ιουνιου 2026, 07:27Διάθεση 500 δελτίων ελεύθερης εισόδου για τις εκδηλώσεις στο Μουσείο Αρχαίας Ελεύθερνας -
23 Ιουνιου 2026, 07:35Σημαντικές υλικές ζημιές άφησε πίσω της η φωτιά στον ιερό ναό του Αγίου Γεωργίου στις Βασιλειές (Βίντεο)
