Κρήτη

Προσθέστε το Newshub στα
αγαπημένα σου στη Google
Κρήτη: To κυνήγι του λαγού τους βγήκε «ξινό»
αγαπημένα σου στη Google
Καρτέρι είχαν στήσει οι λαθροθήρες στους λαγούς. Καρτέρι όμως είχε στήσει και οι θηροφύλακες της Π.Ε. Ρεθύμνου στους... κυνηγούς. Σύμφωνα με πληροφορίες οι θηροφύλακες μετά από παρακολούθηση ωρών του σημείου όπου είχαν στήσει τις παγίδες οι λαθροθήρες, κατάφεραν να συλλάβουν τον έναν εξ αυτών!
Με βάση τις ίδιες πληροφορίες κατασχέθηκε ο λαγός, καθώς και 14 συρματοπαγίδες που κατάφεραν να περισυλλέξουν. Το περιστατικό έγινε σε περιοχή του Δήμου Αγίου Βασιλείου, ενώ κατατέθηκε πρωτόκολλο μήνυσης στη Δ/νση Δασών Ρεθύμνου.
Κάντε μας follow:
-
23 Ιουνιου 2026, 21:33Θλίψη για το θάνατο της 28χρονης Ράνιας -
24 Ιουνιου 2026, 12:08Σεισμός 5 Ρίχτερ στην Κάρπαθο -
23 Ιουνιου 2026, 14:47Κατερίνα Σπυριδάκη: «Στη Βουλή οι αποκλεισμοί των ατόμων με αναπηρία από το πρόγραμμα Τουρισμός για Όλους» -
24 Ιουνιου 2026, 20:32Κερατέα: Νεκρός οδηγός αυτοκινήτου μετά από τροχαίο στη Λεωφόρο Λαυρίου -
23 Ιουνιου 2026, 17:00Ηράκλειο: Απάντηση στην Μαρία Καρυστιανού για τον όρο «γυναικοκτονία» από τη δικηγόρο Φαίδρα Καρούτσου -
23 Ιουνιου 2026, 07:27Διάθεση 500 δελτίων ελεύθερης εισόδου για τις εκδηλώσεις στο Μουσείο Αρχαίας Ελεύθερνας
