Στην Αθήνα ο Δήμαρχος Ρεθύμνου Γιώργης Μαρινάκης
αγαπημένα σου στη Google
Ο Δήμαρχος Ρεθύμνης κ Γιώργης Χ Μαρινάκης θα μεταβεί στην Αθήνα προκειμένου να συμμετάσχει στην συνεδρίαση του ΔΣ της ΚΕΔΕ που θα πραγματοποιηθεί την προσεχή Τετάρτη.
Μια συνεδρίαση που αφορά επίκαιρα ζητήματα λειτουργίας των δήμων της χώρας.
Νωρίτερα, την Τρίτη, θα έχει σειρά επαφών για την προώθηση υπηρεσιακών θεμάτων του Δήμου Ρεθύμνης.
Επίσης, θα παραχωρήσει συνέντευξη στο τηλεοπτικό δίκτυο ERTNEWS και στους δημοσιογράφους Τάκη Σαράντη και Μαρία Μαγκλάρα για την εκπομπή «Τα εν Δήμω», όπου θα μιλήσει για τις σύγχρονες προκλήσεις και τα κρίσιμα ζητήματα της αυτοδιοίκησης.
Ο Δήμαρχος θα αναχωρήσει για την πρωτεύουσα το βράδυ της Δευτέρας 8 Απριλίου 2024 και θα επιστρέψει στο Ρέθυμνο το βράδυ της Τετάρτης 10 Απριλίου 2024.
Κατά τη διάρκεια της απουσίας του θα τον αναπληρώνει ο Αντιδήμαρχος Ρεθύμνης κ. Δημήτρης Λελεδάκης.
-
25 Ιουνιου 2026, 08:24Τι ώρα θα ανακοινωθούν σήμερα οι βαθμοί των Πανελληνίων 2026 -
25 Ιουνιου 2026, 15:12Πυρκαγιά στον αύλειο χώρο εργοστασίου στον Άγιο Ιωάννη Χωστό-Μεγάλη κινητοποίηση της Πυροσβεστικής-Μήνυμα από 112-Σηκώθηκε ελικόπτερο (Φωτο και Βίντεο) -
24 Ιουνιου 2026, 19:45Διδάκτορας της Θεολογικής Σχολής του ΕΚΠΑ ορκίστηκε ο Αρχιμανδρίτης του Οικουμενικού θρόνου Μελχισεδέκ Αμπελικάκης -
25 Ιουνιου 2026, 11:10Έκτακτο επίδομα 150 ευρώ ανά παιδί: Θέμα ημερών η καταβολή - Σε ποιους θα πιστωθεί τον Αύγουστο -
25 Ιουνιου 2026, 07:06Εκτός αγοράς οι συνεταιριστικές οργανώσεις λόγω των χρεών - Tι λέει στο newshub.gr το στέλεχος της ΕΘΕΑΣ Χρήστος Γιαννακάκης -
24 Ιουνιου 2026, 20:32Κερατέα: Νεκρός οδηγός αυτοκινήτου μετά από τροχαίο στη Λεωφόρο Λαυρίου
