ΚΟΚ: Η παράβαση που τιμωρείται με 4.000 ευρώ και αφαίρεση διπλώματος για 8 χρόνια
αγαπημένα σου στη Google
Σύμφωνα με τον Νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Νόμος 5209/2025), η αυστηρή ποινή των 4.000 ευρώ και η αφαίρεση διπλώματος για 8 χρόνια επιβάλλεται σε περιπτώσεις δεύτερης υποτροπής (τρίτη φορά) για τις εξής επικίνδυνες παραβάσεις:
Χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση.
Παραβίαση της πινακίδας STOP.
Οδήγηση χωρίς δίπλωμα (ή με ληγμένο/αφαιρεμένο).
Οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ (για υψηλές συγκεντρώσεις άνω του ορίου).
Παρακώλυση κυκλοφορίας σιδηροδρόμων.
Το κλιμακωτό σύστημα ποινών προβλέπει για αυτές τις παραβάσεις:
1η φορά: Πρόστιμο (π.χ. 1.000€) και αφαίρεση διπλώματος για 1 έτος.
1η υποτροπή: Πρόστιμο 2.000€ και αφαίρεση για 4 χρόνια.
2η υποτροπή: Πρόστιμο 4.000€ και αφαίρεση για 8 χρόνια.
Σε ορισμένες σοβαρές περιπτώσεις, όπως η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ με πρόκληση ατυχήματος, το πρόστιμο μπορεί να φτάσει έως και τις 8.000 ευρώ.
-
25 Ιουνιου 2026, 15:12Πυρκαγιά στον αύλειο χώρο εργοστασίου στον Άγιο Ιωάννη Χωστό-Μεγάλη κινητοποίηση της Πυροσβεστικής-Μήνυμα από 112-Σηκώθηκε ελικόπτερο (Φωτο και Βίντεο) -
25 Ιουνιου 2026, 08:24Τι ώρα θα ανακοινωθούν σήμερα οι βαθμοί των Πανελληνίων 2026 -
24 Ιουνιου 2026, 19:45Διδάκτορας της Θεολογικής Σχολής του ΕΚΠΑ ορκίστηκε ο Αρχιμανδρίτης του Οικουμενικού θρόνου Μελχισεδέκ Αμπελικάκης -
25 Ιουνιου 2026, 11:10Έκτακτο επίδομα 150 ευρώ ανά παιδί: Θέμα ημερών η καταβολή - Σε ποιους θα πιστωθεί τον Αύγουστο -
25 Ιουνιου 2026, 07:06Εκτός αγοράς οι συνεταιριστικές οργανώσεις λόγω των χρεών - Tι λέει στο newshub.gr το στέλεχος της ΕΘΕΑΣ Χρήστος Γιαννακάκης -
24 Ιουνιου 2026, 20:32Κερατέα: Νεκρός οδηγός αυτοκινήτου μετά από τροχαίο στη Λεωφόρο Λαυρίου
