Συνάντηση Δένδια - Παναγιωτόπουλου με τον ΓΓ του Συμβουλίου Συνεργασίας του Κόλπου
αγαπημένα σου στη Google
Συνάντηση με τον γενικό γραμματέα του Συμβουλίου Συνεργασίας του Κόλπου Ναγιέφ μπιν Φάλαχ αλ Χαζράφ (Nayef bin Falah Al Hajraf) πραγματοποίησαν νωρίτερα σήμερα οι υπουργοί Εξωτερικών Νίκος Δένδιας και Εθνικής Άμυνας Νίκος Παναγιωτόπουλος, οι οποίοι πραγματοποιούν επίσκεψη στο Ριάντ.
Στο επίκεντρο της συνάντησης βρέθηκαν οι στενοί δεσμοί και η διαρκώς ενισχυόμενη συνεργασία της Ελλάδας με τις χώρες του Κόλπου, καθώς και οι πρόσφατες εξελίξεις στην ευρύτερη περιοχή, σύμφωνα με σχετική ανάρτηση του υπουργείου Εξωτερικών στο twitter.
Με τον ΓΓ του Συμβουλίου Συνεργασίας του Κόλπου Nayef bin Falah Al Hajraf υπογράψαμε Μνημόνιο Κατανόησης για τη θεσμοθέτηση διαβουλεύσεων σε θέματα κοινού ενδιαφέροντος. pic.twitter.com/atd1EfjHb2
— Nikos Dendias (@NikosDendias) April 20, 2021
Στη συνέχεια ο υπουργός Εξωτερικών και ο γγ του Συμβουλίου Συνεργασίας του Κόλπου υπέγραψαν μνημόνιο κατανόησης για τη θεσμοθέτηση διαβουλεύσεων σε θέματα κοινού ενδιαφέροντος σύμφωνα με το capital.gr.
-
22 Ιουνιου 2026, 07:20Πνίγηκε ο αδελφός του δημοσιογράφου Νίκου Νικολετάκη στα Χανιά - Η συγκινητική ανάρτηση -
22 Ιουνιου 2026, 10:54Βολές στο κέντρο... της Δευτέρας! -
22 Ιουνιου 2026, 07:00Ηράκλειο: Στο Δημοτικό Συμβούλιο το θέμα της δομής μεταναστών και η εγκατάσταση στο εργοστάσιο Σκουλούδη -
22 Ιουνιου 2026, 07:15Άγγελος Συρίγος: Για να αντιμετωπίσουμε την Τουρκία, πρέπει να αποτουρκοποιήσουμε την στρατηγική της εξωτερικής μας πολιτικής! (podcast) -
21 Ιουνιου 2026, 21:00Ηράκλειο: Πεδίο... διαμαρτυρίας οι γλάστρες στην πλατεία της Αγίας Τριάδας και η παλιά Λαχαναγορά (Φωτο) -
22 Ιουνιου 2026, 11:00Κώστας Αλεξάκης: Έτσι έχασε ο Τραμπ τον πόλεμο εναντίον του Ιράν! (podcast)
