H Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης Δ. Ρεθύμνης στηρίζει τη λειτουργία του Νοσοκομείου της πόλης
αγαπημένα σου στη Google
Σε συνέχεια της 1/2023 συνεδρίασης της, η Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης Δήμου Ρεθύμνης εκφράζει ομόφωνα την αμέριστη στήριξή της στον Ιατρικό Σύλλογο Ρεθύμνης, υιοθετώντας ψήφισμά του (Α.Π. 6, 9.1.2023), σχετικά με τη λειτουργία του Νοσοκομείου Ρεθύμνου.
"Ένας 12μηνος τουριστικός προορισμός όπως το Ρέθυμνο, ο οποίος αποτελεί πρότυπο Βιώσιμης Ανάπτυξης, Ασφάλειας και Προσβασιμότητας, οφείλει να προσφέρει τόσο στους κατοίκους όσο και στους επισκέπτες του, υψηλής ποιότητας, προσιτή και πλήρη ιατρική περίθαλψη, αξιοποιώντας το άρτια εξειδικευμένο ιατρικό και υγειονομικό προσωπικό της χώρας μας, εξασφαλίζοντάς του αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας και κατάλληλη υλικοτεχνική υποδομή.
Η παρουσία ενός ισχυρού και λειτουργικού Νοσοκομείου αποτελεί ανάγκη και προϋπόθεση για τον τομέα της Φιλοξενίας, καθώς ενισχύει και εδραιώνει την εικόνα του Ρεθύμνου ως έναν σύγχρονο και ασφαλή παγκόσμιο προορισμό", αναφέρει.
-
27 Ιουνιου 2026, 22:12Επίδομα παιδιού 150€: «Κλειδώνουν» οι ημερομηνίες για την έκτακτη ενίσχυση -
27 Ιουνιου 2026, 10:24Τροχαίο ατύχημα στον δρόμο προς Αγία Βαρβάρα – Αυτοκίνητο κατέληξε στο κιγκλίδωμα (φωτογραφίες) -
27 Ιουνιου 2026, 11:11Σοβαρό ατύχημα σε σκοπευτήριο στο Μαλεβίζι – Τραυματίστηκε από εκπυρσοκρότηση όπλου -
27 Ιουνιου 2026, 13:09Μαλεβίζι: Ανατροπή στην υπόθεση του πυροβολισμού στο σκοπευτήριο – Σε κρίσιμη κατάσταση η γυναίκα -
26 Ιουνιου 2026, 18:39Πέθανε στις ΗΠΑ 7χρονο παιδί που ζύγιζε... 115 κιλά, για ανθρωποκτονία κατηγορούνται οι γονείς του -
26 Ιουνιου 2026, 23:10Ηράκλειο: Σε εξαιρετικά κρίσιμη κατάσταση o 55χρονος μοτοσικλετιστής μετά το σοκαριστικό τροχαίο
