Ελλάδα

Προσθέστε το Newshub στα
αγαπημένα σου στη Google
Θεσσαλονίκη: Πρόστιμο 17.600 ευρώ σε 49χρονη που είχε γάτες δεμένες με σχοινί στο μπαλκόνι της
αγαπημένα σου στη Google
Γάτες δεμένες με σχοινί είχε στο μπαλκόνι του διαμερίσματός της μια 49χρονη που συνελήφθη στη Θεσσαλονίκη.
Η γυναίκα συνελήφθη το απόγευμα της Κυριακής (31/5) στην περιοχή της Ευκαρπίας και κατηγορείται για παράβαση της Νομοθεσίας περί ζώων.
Όπως διαπιστώθηκε διατηρούσε στο μπαλκόνι της οικίας της τρεις γάτες, δεμένες με σχοινί.
Στην 49χρονη βεβαιώθηκαν και τα προβλεπόμενα πρόστιμα συνολικού ύψους 17.600 ευρώ και θα οδηγηθεί στον αρμόδιο Εισαγγελέα.
Πηγή: protothema.gr
Κάντε μας follow:
-
10 Ιουνιου 2026, 15:50Θλίψη στον ορειβατικό κόσμο της Κρήτης για την απώλεια του Μανόλη Δακανάλη -
09 Ιουνιου 2026, 12:45Νίκος Μπουνάκης: Αντί η Ελλάδα να είναι ισχυρή αγροτική δύναμη πληρώνει 10 δισ ευρώ σε εισαγωγές τροφίμων το χρόνο! (podcast) -
09 Ιουνιου 2026, 11:33Ηράκλειο: Σοβαρό τροχαίο με την εμπλοκή τριών αυτοκινήτων (Φωτο) -
09 Ιουνιου 2026, 18:55Κρήτη: «Μας καταστρέφουν και φοβόμαστε να μιλήσουμε» - Σε απόγνωση λόγω της παράνομης βόσκησης σε περιοχές της Μεσαράς -
10 Ιουνιου 2026, 11:10Βολές στο κέντρο... της Τετάρτης! -
09 Ιουνιου 2026, 11:05Στέλιος Τζαγκαράκης: Έτσι χτίζεται το νέο ελληνικό πολιτικό σύστημα! (podcast)
