Κόσμος

Προσθέστε το Newshub στα
αγαπημένα σου στη Google
Χανταϊός: Θετικός στον ιό και Αμερικανός που απομακρύνθηκε από το MV Hondius
αγαπημένα σου στη Google
Ένας από τους 17 Αμερικανούς επιβάτες που αποβιβάστηκαν από κρουαζιερόπλοιο στα Κανάρια Νησιά διαγνώστηκε θετικός στον χανταϊό.
Ωστόσο δεν παρουσιάζει συμπτώματα, σύμφωνα με ανακοίνωση Αμερικανών αξιωματούχων υγείας αργά το βράδυ της Κυριακής.
Από τους 17 υπηκόους της χώρας οι οποίοι επαναπατρίζονται αεροπορικώς με ευθύνη του Στέιτ Ντιπάρτμεντ, «ένας επιβάτης παρουσιάζει αυτή τη στιγμή ήπια συμπτώματα κι ένας άλλος διαπιστώθηκε πως είναι ελαφρά θετικός στον ιό των Άνδεων έπειτα από τεστ PCR», ανέφερε το υπουργείο μέσω X.
Κάντε μας follow:
-
07 Ιουνιου 2026, 07:20Στο 403% του ΑΕΠ το «κρυφό» συνταξιοδοτικό χρέος της Ελλάδας -
07 Ιουνιου 2026, 10:45Αντώνης Σαμαράς: Προκλήσεις και προοπτικές για την Ελλάδα του αύριο - Το βίντεο της εκδήλωσης από το «ΝΟΗΜΑ - ΚΡΗΤΗ» -
07 Ιουνιου 2026, 09:10Γιάννης Πριόβολος: Γράμμος 1949, η αιματηρή κορύφωση του Εμφυλίου! (podcast) -
07 Ιουνιου 2026, 07:43Νίκος Ανδρουλάκης: Σε Αρκαλοχώρι και Κάτω Καλέσσα σήμερα ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ -
07 Ιουνιου 2026, 09:00Σήμερα στον Πρινιά το 1ο Φεστιβάλ Γαστρονομίας - 5000 Χρόνια Γεύσεις, Παράδοση, Πολιτισμός -
08 Ιουνιου 2026, 12:43Βολές στο κέντρο... της Δευτέρας!
